Saturday 30 July 2011

EncIK PILOT hENseM; FANTASY or REALITY???

semalam tgh aku menyelongkar rak novel aku, tiba-tiba aku ternampak novel ADAM & HAWA. Aku memang minat citer ni sebab best giler. lagipun aku mmg boleh imagine betapa hensemnyer si ADAM MUKHRIZ tu...hehe.Nak pulak adam ni keje as pilot kt MAS. Cukup untuk membuktikan yang si ADAM seorang yang boleh dikategorikan sebagai mamat hensem. Selain novel ADAM &HAWA, novel MANISNYA CINTA pun berkisar pasal cinta si pilot. Ramai jugak la member2 aku yang sangkut dengan si Nazim tu. Even si Nazim tu bukan la berketurunan mix macam ADAM tu tapi disebabkan dia keje as a pilot, ramai yang membayangkan yang dia ni memang hensem.





kenapa kita kaitkan encik pilot dengan kehenseman??? aku tak nampak pun intersection point antara pilot dan hensem. Apakah hensem tu dijadikan satu kriteria untuk seseorang itu untuk menjadi pilot??? maybe yes or maybe not. meh la kita pikir sama-sama pasal benda ni. OK nanti aku akan continue untuk bagitau pendapat aku.

No comments:

Post a Comment